גוגל אנליטיקס In-Page Analytics
גוגל אנליטיקס ממשיך להתחדש ולהציע עוד בונוסים למשתמשים, והפעם אנחנו נפרדים מהפיצ'ר הותיק Site Overlay לטובת תחליף נוצץ ומשופר בשם In-Page Analytics שמציע אינספור שדרוגים ומידע חדש לעומת הכלי ישן אותו הוא מחליף.
כמות השינויים והשיפורים לעומת הגרסה הישנה גדולה באופן משמעותי, ולמעשה לא מדובר בשדרוג אלא בכלי מדידה חדש לחלוטין שמספק לא מעט מידע רלבנטי לבעלי אתרים גם התנהגות הגולשים באתר וגם על ביצועי האתר והעמודים שלו בפרמטרים כגון יחס נטישה, זמן בעמוד וכו'. במקביל, אתרים המשתמשים במודעות אדסנס יכולים לקבל מידע מדוייק על ביצועי המודעות בעמודים השונים וכמות ההכנסה שהם מייצרים.
In-Page Analytics עדיין נמצא בשלבי בטא, אבל כבר עכשיו זה נראה כמו אחד הכלים השימושיים והכיפים ביותר בגוגל אנליטיקס. הפוסט בבלוג של גוגל בנושא מכסה חלק מהחידושים, אבל לא את הפונקציונליות המלאה של כולם, בעיקר לא את אלה שקשורים לבצועי מודעות אדסנס באתר שלכם. לפי הדיווחים ברשת, בקרוב נראה עוד כמה פיצ'רים מעניינים שקשורים ל-In-Page Analytics ובינתיים אתם מוזמנים לבדוק איך האתר שלכם נראה.
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!