השינוי הגדול ביותר בתולדות אדוורדס מאז הוקמה רשת הפרסום לפני 15 שנה יוצא לדרך: הכפלת גודל מודעת הטקסט, עכשיו בגרסת בטא סגורה גם ללקוחות מובילים בישראל.
מדובר בשינוי מסיבי בנראות מודעות הטקסט הן במובייל והן בדסקטופ, ומדובר בשינוי חשוב גם עבו…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/06/new-google-ad-format.png342886agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-06-20 13:08:292016-06-20 13:08:29Expanded Text Ads – פורמט מודעות חדש בחיפוש
גוגל אנליטיקס לאפליקציות מעולם לא הצליחה לתפוס נתח שוק משמעותי כמו גרסת הווב של המוצר, שהוא פתרון האנליטיקס הברור מאליו עבור חלק לא מבוטל מאתרי האינטרנט בעולם. בימים האחרונים מקדמת גוגל גרסה חדשה של אנליטיקס לאפליקציות (לא רק אנליטיקס, אבל זה מה שמענ…
מעקב אחר לחיצות על קישורים חיצוניים ושליחת כותרת העמוד בו בוצעה הלחיצה
לאור השימוש ההולך וגבר בגוגל תג מנג'ר, להלן GTM, החלטנו לחלוק כמה סקריפטים שעשויים להתברר כשימושיים עבור בעלי אתרים. בקצרה, GTM מאפשר לנו לעקוף את ה-pipeline של צוותי הפיתו…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/06/catch-input-text-value.png433900agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-06-16 09:59:362016-06-16 09:59:36טיפים לעבודה עם Google Tag Manager
לפני מספר חודשים יצאה גרסה חדשה למערכת המסחר האלקטרוני הפופולארית בעולם: Magento 2. הגרסה החדשה מציגה שיפורים משמעותיים הן עבור הסוחרים והן עבור הלקוחות שלהם כמעט בכל דרך שניתן לדמיין: החלק מממשק ניהול קל ואינטואיטיבי בהרבה מזה שהיה בגרסה הק…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/06/magento-2.png400600agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-06-14 11:20:102016-06-14 11:20:10מג'נטו 2, הדור הבא של המסחר האלקטרוני כבר כאן
באופן כללי, קידום אתרי מסחר אלקטרוני לא שונה מהותית מקידום אתרים רגילים: בניית קישורים, שמירה על מבנה נכון של האתר, מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים ושאר המשימות הקשורות לקידום אורגני של אתר סטנדרטי.
אבל מעבר למשימות הללו, שיש להן חשיבות רבה בפני …
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/05/Shopping_cart_wikimedia.jpg673946agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-05-25 07:54:302016-05-25 07:54:30SEO, קידום אורגני לאתרי מכירות או מסחר אלקטרוני
לכאורה, דוח מקורות התנועה בגוגל אנליטיקס הוא דוח פשוט וברור: תנועה מקמפיינים בכל סוגי המדיה (אותה תמיד רצוי לתייג עם פרמטרים של UTM), טראפיק מאתרים שמקשרים לאתר שלנו, טראפיק אורגני, טראפיק ממקורות נוספים שיש ביכולתנו לתייג דוגמת ניוזלטר ולבסוף יש גם…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/05/http-headers-user-agent.png518862agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-05-02 06:57:162016-05-02 07:39:33מקורות תנועה לאתר – תנועה ישירה ו-Dark Social
הטמעה של קודי מעקב מרובים של גוגל אנליטיקס באתר אחד היא פרקטיקה מקובלת שיש לה שימושים רבים, העיקרי שבהם משלוח של נתונים למספר פרופילים במקביל. אחת הדוגמאות הנפוצות ביותר היא של רשת אתרים בבעלות אחת: כל אתר מדווח פעם אחת לחשבון האנליטיקס שלו ופע…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/03/ga-code-sample.png240650agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-03-24 12:43:402016-03-24 13:56:52גוגל אנליטיקס, קודי מעקב מרובים באותו אתר
גוגל בודקת, שוב, הצגת 4 פרסומות טקסט בראש העמוד במקום 3 מודעות שהיו הסטנדרט במשך שנים רבות וארוכות. גם זה לא חדש, אבל בחיפושים רבים בהם גוגל מזהה שיש גם כוונת מיקום, התוצאות האורגניות נדחקות לחלק התחתון של העמוד, לפעמים כמה וכמה פיקסלים מתחת לגלילה…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2016/02/4ads.png943638agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2016-02-17 13:07:142016-02-17 13:07:144 מודעות טקסט בגוגל ישראל
עולם הדיגיטל רעש בשבוע האחרון עקב ההחלטה ההיסטורית של אפל לאפשר חסימת פרסומות במובייל במערכת ההפעלה החדשה של iOS9. מפתח זריז שהוציא אפליקציית חסימת פרסומות בתשלום מיהר להוריד אותה אחרי פחות מיומיים, למרות שהיא הפכה לאפליקציה הפופולארית ביותר בחנות של אפל,…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2015/09/adblock.jpg705972agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2015-09-29 08:04:352015-09-29 08:04:35חסימת פרסומות, אפל נגד גוגל ומה קורה עם יד 2
עבור רוב המשתמשים, גוגל תג מנג'ר (להלן GTM) נתפס ככלי לניהול תגיות בלבד, בעיקר תגיות דוגמת אנליטיקס, אדוורדס, יצירת events, מדידת לחיצות באזורים שונים באתר וכיוצא באלה. אבל אם האתר שלנו בנוי בצורה מתאימה (ובדיוק מסיבה זו נדרש ייעוץ וליווי כבר בשלב ה…
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2015/07/GTM-control-div-content.png423650agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2015-07-22 14:17:232015-12-21 10:31:47ניהול תכנים עם גוגל תג מנג'ר
פלאש (Adobe Flash) – מעמודי התווך של האינטרנט האינטראקטיבי מאז אמצע שנות ה-90, נופח את נשמתו לאיטו, ובקרוב ייעלם כמעט לגמרי מהדפדפנים שלנו ויפנה את מקומו לאט ובבטחה ל- HTML5.
מי שקבע את תאריך התפוגה של פלאש היה מנכ"ל אפל המנוח סטיב ג'ובס, שכבר …
http://agent.co.il/wp-content/uploads/2015/07/adobe-flash-dying.jpg437600agentihttp://agent.co.il/wp-content/uploads/2022/02/agent@latest_white.svgagenti2015-07-13 10:25:592015-07-14 11:26:46פלאש – סוף
Expanded Text Ads – פורמט מודעות חדש בחיפוש
גוגל Firebase Analytics
טיפים לעבודה עם Google Tag Manager
מג'נטו 2, הדור הבא של המסחר האלקטרוני כבר כאן
SEO, קידום אורגני לאתרי מכירות או מסחר אלקטרוני
אחסון אתרי וורדפרס WordPress
מקורות תנועה לאתר – תנועה ישירה ו-Dark Social
גוגל אנליטיקס, קודי מעקב מרובים באותו אתר
4 מודעות טקסט בגוגל ישראל
חסימת פרסומות, אפל נגד גוגל ומה קורה עם יד 2
ניהול תכנים עם גוגל תג מנג'ר
פלאש – סוף