פורמט מודעות חדש בפייסבוק
כחצי שנה לאחר חשיפת פורמט המודעות החדש שלה לשווקים בצפון אמריקה, פייסבוק החלה בניסוי בטא בארץ של הפורמט Multi Product Ads. אג'נט היא אחת החברות הראשונות בארץ לקחת חלק בניסוי הבטא של פייסבוק ובשבועות האחרונים השקנו מספר מודעות לדוגמא עבור לקוחות החברה.
Multi Product Ads מאפשרות למפרסמים בפייסבוק לכתוב פוסט אחד הכולל כמה של הפניות למספר מוצרים שונים במקביל, תוך גלילה לצדדים בתוך הפוסט עצמו, כפי שניתן לראות בפוסט המוטמע למטה.
הפורמט החדש מבטיח בפוסט בודד חשיפה למספר מוצרים שונים, שקל יהיה לקדם אותו לאחר מכן באמצעות Boosted Posts להגעה לכמה שיותר קהלי יעד מוגדרים. כן חשוב לציין כי הפורמט עובד בצורה זהה הן על מחשבי דסקטופ והן בטאבלטים ובמובייל.
פרסום בפייסבוק ידוע זה מכבר כאחד מערוצי הפרסום והשיווק היעילים ביותר ברשת, בוודאי כאשר משווים אותו ליחס עלות תועלת בערוצים אחרים. עלויות הפרסום נמוכות יחסית, לרשות המפרסמים עומדות מספר לא מבוטל של אפשרויות פרסום לבחירה וניתן לתפור מודעות אישיות כמעט לפי כל פילוח דמוגרפי אפשרי.
וכל זה נראה במובייל: