מאפייני הפרוייקט
כבר בשלבים הראשונים של האפיון העלנו רעיון של מנוע הזמנות הדומה ויזואלית לאתרי תיירות ושילובו בתהליך עם מספר שלבים בדומה לתהליך one-page-checkout באתר אי-קומרס. לאחר תכנון הממשק פצחנו במלאכת העיצוב – ראשית עיצבנו את עמוד הבית והדפים הפנימיים והתחלנו במימוש שלהם באתר. במקביל פיתחנו את המנוע עצמו.
לאחר שילוב המנוע באתר התחלנו סבב בדיקות פונקציונאליות ושילוב בדיקות חווית משתמש (CLICKTALE).
לאחר אישור ההיתכנות על ידי הלקוח, המשכנו בפיתוח האתר והמנוע עד להשלמת האתר.
זמן הפיתוח עמד על 3 חודשים ועמדנו ביעדים הן מבחינת הסקופ והן מבחינת תוספות ובלת”מים שצצו לאורך הדרך.
הרקע
אנו באג’נט שמחים להענות לאתגר של חברות סטארט-אפ ומיזמים מעניינים – לקוחות שמחפשים שותף טכנולוגי לטווח ארוך, שותף שממוקד בצרכי הלקוח ויודע לתת מענה הן במישור הטכני והן במישור השיווקי.
פרויקט גט-באס (GetBus) הגיע אלינו כרעיון סטארט-אפי למערכת הזמנות להסעות מבוססת ווב. לאחר מחקר הגענו למסקנה שאין דוגמה קיימת לכך, וערכנו תהליך אפיון UX \ UI לאתר ולתהליך הזמנת השירות בו.
דרישות המערכת היו מצד אחד שהשימוש בה לא יצריך אוריינות טכנולוגית עמוקה אך מאידך ייתן מענה מקיף לכל מרכיבי ההזמנה ולא יצריך התערבות של CALL CENTER.