התממשקויות:
כאתר המהווה אינדקס תיירות מקיף, נדרשנו להתממשק למערכת הזמנות און-ליין לבתי מלון המבטיחה את המחירים הזולים ביותר למשתמש. ההתממשקות בוצעה במספר פורמטים ובמספר מקומות באתר.
תמיכה ותחזוקה:
לאחר השקת האתר (תוך כחודשיים וחצי מתחילת הפיתוח) הוספו ומוספים רכיבים חדשים ויכולות חדשות תוך שיפור האופטימיזציה והתגובתיות שלו.
מערכת המדידות והפרסום:
באתר הוטמעו קודי אנליטיקס (Google Analytics) מתקדמים המאפשרים מדידות של אין ספור אלמנטים באתר ובדיקת יעילות ה UX והבאת המשתמשים למידע הרלוונטי בו. כמו כן הוטמעה באתר מערכת פרסום DFP (לאחר תהליך אפיון וייעוץ) להגשה ומדידה חכמה של קמפיינים פרסומיים.
הרקע
אתר התיירות הרשמי של ירושלים מהווה מרכז מידע עדכני לתיירים מבית ומחוץ, אינדקס מקיף ואיכותי של מסעדות, בתי מלון, מוזיאונים, אטרקציות ואירועים בחמש שפות.
מטרות האתר:
דרישות המערכת היו שימוש במקום הפיזי של המשתמש לצורך חיווי המקומות הקרובים אליו. חלוקת העיר ל”אזורים” שיאפשרו נראות שונה לכל אזור (העיר העתיקה למשל) ריספונסיביות מלאה (האתר עובד כמות שהוא גם בטאבלטים ובסמארטפונים) והכל בסטנדרטי הבנייה הגבוהים ביותר תוך שימוש ב HTML5 וב CSS3.
דרישות נוספות היו חשיפת מנגנוני ניהול והזנה מחוץ לDASHBOARD על מנת לתת מענה לבעלי עסקים לצורך הזנת פרטי העסק שלהם ללא ידע מוקדם במערכות CMS.
כמו כן הייתה דרישה מצד הלקוח לטווח זמנים קצר ביותר.
הפתרון הנבחר:
לאחר בחינת מגוון הפתרונות שיש בשוק הוחלט לבסס את המערכת על WORPRESS. בחברת אג’נט עובדים על מערכות קוד פתוח בלבד, וורדפרס מאפשר את הגמישות הנדרשת תוך שמירה על עקומת למידה קלה למנהלי המערכת ברמת התוכן.
תהליך הפיתוח:
לאחר אישור העיצובים והקמת סביבת העבודה, מחלקת הפיתוח בנתה את הלוגיקה הפנימית של האתר ומתן אפשרות למזיני התכנים כבר לעבוד, על מנת לקצר את הנתיב הקריטי להשקה כמה שאפשר. הפיתוח התבצע על ידי סנכרון 2 סביבות עבודה לצמצום פגיעה בפיתוח ובהזנת התכנים. הוגדרו סוגי התוכן השונים והחלוקה הגיאוגרפית. תוך שישים ימי פיתוח האתר היה מוכן לQA סופי ולהשקה.