פורמטים חדישים ומושכים
מיקוד מדוייק לקהלי יעד
פרפורמנס ומיתוג
פרסום ברשת האתרים של גוגל
רשת הפרסום באתרים של גוגל Google Display Network או GDN בקיצור, מציעה את הטוב בשני העולמות – גם מיתוג באמצעות באנרים וקריאטיב וגם תוצאות עסקיות לא מבוטלות באמצעות כלי פילוח ופיטצ’רים רבי עוצמה שלא קיימים במדיות רגילות. פרסום ברשת האתרים של גוגל כולל מאפשרת פרסום באתרים של מודעות טקסט, באנרים ווידאו וכן פרסום מותאם לפלטפורמות סלולריות.
שיטות הפרסום המתקדמות של גוגל
Contextual Targeting / מיקוד לפי הקשר:
גוגל אדוורדס משתמש בשיטת המיקוד הקונטקסטואלית על מנת להתאים את המודעות של המפרסם לדפי אינטרנט ברשת התוכן של גוגל הרלוונטיים למודעות של המפרסם. גוגל סורק בכל יום מיליוני דפי אינטרנט חדשים ומזהה מתוך הטקסט מהן מילות המפתח החשובות שמרכיבות את נושא הכתבה. לאחר מכן גוגל אדוורדס יודעה לעשות את ההצלבה בין הטקסט שמופיע בדפי האינטרנט לבין מילות המפתח שהמפרסם בוחר להכניס לתוך קבוצת המודעות ובכך להציג למשתמש את המודעות הרלוונטיות ביותר לתוכן אותו הוא צורך, מה שמעלה את הערך ואת הסיכוי שהמשתמש יתעניין במה שיש למפרסם להציע.
Placements/ מיקומים:
אתרים, דפי אינטרנט, אפליקציות סלולאריות וסרטוני וידאו שהם חלק מרשת התוכן של גוגל ומכילים מודעות טקסט או/ו תמונה של גוגל אדוורדס.
בשיטת מיקוד זו, המפרסם יכול לבחור בדיוק היכן הוא רוצה שמודעתו תופיע, עד רמת הURL הבודד.
Topics/ מיקוד אתרים הקשורים לנושאים ספציפיים:
מיקוד מודעות לפי נושאים, נותן למפרסם את היכולות לקבוע את הנושאים הקשורים לעסק שלו או נושאים המעניינים את קהל היעד הרלוונטי. לדוגמא: אומנות ובידור, רכב, כושר ויופי וכו'.
ע"י שיטת מיקוד זו, המודעה שלך יכולה להופיע בכל דף אינטרנט השותף ברשת התוכן בגוגל ובלבד שנושא הדף יהיה קשור לנושא אותו בחרת. באפשרותך לשלב שיטת מיקוד זאת יחד עם שיטת המיקומים או מיקוד לפי הקשר. לדוגמא: תוכל לבחור בנושא "רכבים" ולשלב עם מילות מפתח הקשורות לרנו ופז'ו, התוצאה תהיה שהמודעות שלך יופיעו בכתבות הקשורות לרנו ופז'ו רק באתרים בנושאי רכב.
Interest Categories / קטגוריות עניין:
מדובר על שיטת מיקוד נהדרת העוזרת לך להגיע לקהל יעד המתעניין בתחומי עניין הרלוונטיים לך גם באותו רגע נתון בו הם נתקלו במודעתך, הם אינם צורכים תוכן הרלוונטי למודעה. אם אדם כלשהו קרא לדוגמא כתבה על אתרי בילוי בפריז ולאחר מכן לקח הפסקה בכדי להיכנס לאתר חדשות בכדי להתעדכן מה קורה בארץ, מודעה הקשורה לחבילות נופש וטיסות תהיה ראויה להופיע באותו אתר חדשות.
עם מעל ל1,600 תחומי עניין הקיימים, בוודאי תוכל למצוא את תחומי העניין שיעבדו הכי טוב עבור העסק שלך.
Demographic Groups / מאפיינים דמוגרפיים:
באפשרות המפרסם, להגדיל את יעילות המודעות ע"י שלילת הופעתם מקבוצות דמוגרפיות שונות ע"ב גיל ומגדר בחלק מהאתרים השותפים ברשת התוכן של גוגל יש מידע דמוגרפי על הגולשים שלהם, כגון אתרי רשתות חברתיות. לדוגמא: עסק המוכר הלבשה תחתונה לנשים בלבד, ייתכן וירצה לשלול את הופעת המודעות לגברים.
Remarketing/ שיווק מחדש
בארסנל הכלים של גוגל אדוורדס, רימרקטינג (Adwords Remarketing) נחשב לאחד החזקים והיעילים שבהם שגם מאפשרים ליצור חזקה למותג. קמפיין רימרקטינג מאפשר לכם להציג לגולש מודעות לאחר שנכנס לאתר שלכם באמצעות רשת התוכן של גוגל אך לא ביצע את הפעולה הרצויה למפרסם. לדוגמא, פרסמתם את בית המלון שלכם עם הביטוי "חופשה באילת", הגולש נכנס לאתר שלכם אך לא הזמין חופשה דרכו או לא השאיר את פרטיו לצורך יצירת קשר (טופס ליד Lead). אם יש לכם קמפיין רימרקטינג נוכל להציג כעת לגולש מודעה באמצעות כל אחד מאתרי התוכן השותפים ברשת הפרסום של גוגל (Google Adsense) הכוללת מיליוני אתרים בכל רחבי העולם. בהמשך לדוגמא הקודמת, אם אותו גולש שנכנס לאתר בית המלון המשיך משם לגלוש לאתר תוכן כגון Ynet או CNN או כל אתר אחר המציג מודעות אדסנס, הוא לא יראה בהכרח מודעה הקשורה לתוכן של האתר, אלא באנר או מודעת טקסט של בית המלון שלכם. המודעה תמשיך ללוות את הגולש עד שיבצע המרה באתר שלכם או עד שיפוג תוקף המודעה כפי שהוגדר במסע הפרסום.
פרסום סרטוני וידאו ב-YouTube
אתר הוידיאו יוטיוב מציע אפשרויות פרסום מרתקות וחדשניות למפרסמים מכל סוג ומאפשר לך להגיע לקהלי יעד חדשים ולהעביר מסרים פרסומיים באמצעות סרטוני וידאו משלך או סרטונים הקשורים למילות המפתח שלך.