פרסום פרוגרמטי
פרסום פרוגרמטי מחזיר את מודעות הדיספליי למרכז הבמה ומספק למפרסמים במה חדשנית ויצירתית בה ניתן לפנות לקהלי היעד המתאימים בטיימינג הטוב ביותר ובמחיר המשתלם ביותר למפרסם.
בשנת 2015 65% מכלל רכש המדיה באינטרנט בארה"ב יתבצע באמצעות רכישת פרסום פרוגרמטי (Programmatic buying)
באמצעות כלים מתקדמים כמו DoubleClick for Advertisers ניתן וכדאי לפרסם בכל ערוצי הפרסום המוכרים לרבות פרסום פרימיום בפורטלים מובילים כמו ynet מאקו ואחרים, פרסום ביוטיוב וברשת הפרסום באתרים של גוגל (GDN), פרסום ברשתות מובייל ובמנוע החיפוש של גוגל ואחרים
פרסום פרוגרמטי מאפשר למפרסם לנהל בידים באופן אוטומטי ומיידי (RTB – Real time bidding) למגוון רחב של קהלים מפולחים ולפי סוג המכשיר בו הם משתמשים. המסר עובר למשתמש בזמן ובמקום המתאימים לך ויחסי ההמרה גדלים באופן משמעותי. אחד הכלים החזקים ביותר בארסנל הפרסום הפרוגרמטי הוא DoubleClick Campaign Manager (DCM), אשר לנו באג'נט התמחות ייחודית בכלי זה ובשאר הכלים שמציעה גוגל כחלק ממערכת ה-DFA.
בנוסף ליכולת הפילוח המדויקת שזמינה למפרסמים 24/7 באמצעות הקניה הפרוגרמטית, אפשרויות הפרסום גדלות אף הן עם סוגי קריאייטיב משופרים העושים שימוש ב-HTML5 על פני Flash ומאפשרים לפתח משחקים, סקרים, סרטונים אינטראקטיביים ועוד שלל סוגי מודעות שזמינות בכל הפלטפורמות ללא תלות בגודל המסך וסוג הדפדפן (מודעות Flash, שעדיין שולטות בשוק ללא עוררין, לא ניתנות לתצוגה ברובם המוחלט של מכשירי המובייל).