רימרקטינג / ריטרגטינג
טכניקת הפרסום הממוקד הידועה בשם רימרקטינג (או ריטרגטינג) עוברת בשנים האחרונות מהפכה של ממש ופותחת בפני מפרסמים מכל גודל אפשרויות פרסום ממוקד איכותי במיוחד. שתי החברות המובילות את התחום הן גם שתי מתחרות מרות ושתיים מחברות האינטרנט הגדולות בעולם: גוגל ופייסבוק.
אג’נט אינטראקטיב מובילה את תחום השיווק מחדש בישראל ומספקת שירותי פרסום ייחודיים שמאפשרים ללקוחות להגדיל באופן משמעותי את החשיפה למותג ואת יחס ההמרה של האתר. לקוחותינו, הן בארץ והן בחו”ל, נהנים מקמפיינים איכותיים בכל המדיות הזמינות ומשיפור מתמיד בתוצאות שלהם.
רימרקטינג בגוגל
פרסום רימרקטינג בגוגל מספק לנו מספר רב של אפשרויות הן מבחינת המדיה הזמינה לפרסום והן מבחינת הקהלים השונים אליהם נרצה לשווק מחדש את האתר או השירות שלנו. נוכל לשווק מחדש את האתר שלנו לכל מי שביקר בו בהתאם לרשימות קהלים ייעודיות שנגדיר בגוגל אנליטיקס. כך, למשל, נוכל להגדיר קמפיין שיווק מחדש לכל מי שביקר באתר (או באפליקציה שלנו) אך לא ביצע את הפעולה הרצויה דוגמת רכישה או מילוי טופס. קמפיין השיווק מחדש יכיל לרוב מסר פרסומי שונה מהמסר שהקמפיין הרגיל שלנו מנסה להעביר ויכיל קריאה שונה לפעולה, שכן אנו יודעים שהמשתמש כבר נחשף למסר המרכזי באתר שלנו.
קמפיין שיווק מחדש ניתן לבצע בכל הפלטפורמות והמדיות של גוגל. המדיות הזמינות הן רימרקטינג בתוצאות החיפוש במודעות טקסט, ברשת האתרים (GDN), ביוטיוב (ניתן לבצע שיווק מחדש גם לקהלים שצפו בסרטון או ערוץ מסוים) ובפלטפורמות של מובייל, אפליקציות וכמובן דסקטופ ושאר אמצעי הגלישה.
השיווק מחדש בגוגל הוכח כאחד מאמצעי הפרסום האפקטיביים ביותר ברשת, אם לא האפקטיבי מכולם ואג’נט צברה ניסיון עשיר בהקמה וניהול של קמפיינים רימרקטינג בכל אחת מהמדיות והפלטפורמות עבור לקוחות מכל סדר גדול ובכל שוק כמעט. לרשות הלקוחות שלנו עומדים אנשי פרסום CPC הטובים ביותר בתחומם המוסמכים על ידי גוגל לפרסם בכל אחד מערוצי השיווק המוזכרים כאן.
רימרקטינג בפייסבוק
פייסבוק מציעה למפרסמים סוג מעט שונה של רימרקטינג, אך אפקטיבי לא פחות מזה של גוגל ברוב המקרים. גם פייסבוק מאפשרת לנו לתפור מודעות שיווק מחדש בהתאם לגולשים שביקרו באתר שלנו ולא ביצעו את הפעולה הרצויה לנו כבעלי האתר. הגדרות הקמפיין בפייסבוק מאפשרות לנו ליצור רשימות שיווק מחדש לגולשים שביקרו בעמודים כאלה או אחרים באתר שלנו, אך בשונה מגוגל, פייסבוק עדיין לא מספקת כלים להגשת פרסומות לפי התנהגות הגולשים באתר (גוגל משיגה זאת באמצעות החיבור האינטגרלי בין אדוורדס לאנליטיקס).
בקמפיין השיווק מחדש בפייסבוק נוכל לקבוע גם סוגי עניין, מגדר, מיקום, חברות בקבוצות כאלה ואחרות ושאר מאפייני הפילוח שניתן לטרגט בפייסבוק.
שיווק דינמי מחדש לאתרי מכירות בגוגל ובפייסבוק
גוגל, פייסבוק ואחרות מציעות מוצר נוסף שמאפשר למפרסמים ליצור קמפיין רימרקטינג יעיל אפילו יותר באמצעות שיווק דינמי מחדש (Dynamic remarketing). מוצר זה מאפשר למפרסמים ליצור מודעות דינמיות הכוללות הצעה ייחודית לגולשים שביקרו בעמוד מוצר או שירות, למשל חברת תיירות שמציעה פרסומת דינמית לגולשים שביקרו בעמוד טיסה כזו או אחרת, עם הצעת מחיר אטרקטיבית יותר מבלי ליצור קמפיין ייעודי חדש – הפרסומת תוקם באופן דינמי ואוטומטי ותוגש לגולשים אלה בלבד. דוגמה נוספת תאפשר לחנות מקוונת שמוכרת נעליים, ליצור מודעות דינמיות ספציפית לגולשים שצפו בדגם נעליים מסוים אך לא רכשו אותו. גם כאן המודעה הדינמית תכיל פניה ספציפית וייחודית לאותו גולש.
להצגת פרסומות שיווק מחדש דינמיות נדרשים ידע טכנולוגי והטמעה של קודים באתר הלקוח. לאג’נט ניסיון רב בהטמעות טכנולוגיות מסוג זה תודות לבית תוכנה שהינו חלק מחברה ולניסיון עבר עשיר מול חברות תיירות ומסחר מובילות.
קראו עוד על רימרקטינג דינמי בגוגל ובפייסבוק
למה לבחור בשיווק מחדש
שיווק מחדש, פשוטו כמשמעו, מאפשר לנו לשווק מחדש את המותג שלנו ללקוח פוטנציאלי אך לא משוכנע עדיין. זו טכניקת פרסום שהולכת ותופסת תאוצה והיא מספקת תוצאות מדידות ויעילות במיוחד שמאפשרת למפרסם למקסם את התועלת שהוא מפיק מכל מודעה שמוצגת תודות לפניה האישית לקהל שכבר הביע עניין במותג שלו. בעזרת רימרקטינג נוכל לפנות לא רק למשתמשים פוטנציאליים אלא גם ללקוחות קיימים עם הצעות Cross-sell או Up-sell ובכך להגדיל את ההכנסה הממוצעת של כל לקוח (ARPU או במקרה זה, ARPPU – הכנסה ממוצעת מלקוח משלם).
חשוב לציין כי פרסום רימרקטינג זמין לא רק בגוגל או בפייסבוק אלא גם ברשתות פרסום אחרות דוגמת Adroll באמצעותן ניתן להגיע לקהלים גדולים עוד יותר.
פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לשיווק מחדש לאתר או האפליקציה שלכם