פורמט מודעות חדש ביוטיוב – Youtube Info cards
החל מאמצע פברואר יוכלו לקוחות Agent ליהנות מפורמט מודעות חדש בסרטוני יוטיוב בשם Youtube Info cards. מודעות מסוג זה זמינות עבור כל המכשירים: מחשבים ומחשבים ניידים, טאבלטים ומובייל והן מאפשרות למפרסם להעביר מספר מסרים על גבי וידאו אחד.
כעת יכולים מפרסמים לבחור עד חמישה מסרם אותם יוכלו להעביר באמצעות ה-info cards במהלך כל סרטון, כאשר כל info card מספק אפשרויות שונות להנעה לפעולה, בין אם לחיצה לסרטון אחר ביוטיוב או לאתר חיצוני. המפרסם יכול לבחור את הקופי והעיצוב של כל card וכן את התזמון בהם יופיעו הכרטיסים השונים במהלך הסרטון.
Info Cards הם למעשה Annotations על סטרואידים: הם מעוצבים יותר, אינטראקטיביים יותר ומספקים למפרסמים על גבי וידאו אפשרויות המרה והנעה לפעולה עשירות ויעילות יותר, כולל האפשרות ליצור אינטראקציה עם הכרטיס תוך שהסרטון מתנגן.
נכון להיום, אלה סוגי ה- Information cards הזמינים:
- Merchandise cards בעזרתם ניתן לקדם סחורה נלווית של מפיק הווידאו
- גיוס תרומות
- הפנייה לסרטונים אחרים
- הפנייה לפלייליסט נבחר ביוטיוב
נוסף על אלה אפשר כמובן גם להמשיך ולהשתמש ב- Annotations אשר גם להם מגוון לא מבוטל של אופציות להנעת פעולה ואינטראקציה של הגולשים וביניהן:
- לחיצת לייק לווידאו
- הצטרפות לעמוד היוטיוב של מפיק הווידאו
- שאלוני גולשים
- קישור לסרטונים ואתרים אחרים
- הוספת טקסטים קופצים לחלקים מסוימים בסרטון
פרסום ביוטיוב בפרט ובווידאו בכלל הן כר חדש ולא מנוצל דיו של ייצור חשיפה למותגים ולמפרסמים. הפרסומות ביוטיוב אינן פולשניות והגולשים נוטים לצפות בהן יותר מאשר בפרסומות ווידאו באתרים שכופים הגולשים להיחשף לתוכן ארוך בלי לדעת במדויק את הטיב הווידאו שיעלה אחרי הפרסומת הכפויה, וזאת בניגוד לפרסומות יוטיוב עליהן ניתן לדלג לאחר מספר שניות על פי רוב.
לצפייה לייב בפורמט החדש לחצו כאן, ולמידע נוסף על שירותי הפרסום שלנו ביוטיוב לחצו כאן.