הגדלת היחס שבין מבקרים למכירות/פניות
מיטוב זרימת הגלישה באתר
תובנות והנחיות לשיפור ביצועים
התמקדות בייצור הכנסות
הגישה שלנו פשוטה – אנו מתמקדים בנושאים שמייצרים לעסק שלך יותר הכנסות. באמצעות מחקר של הפרמטרים הרלוונטיים באתר שלך ומחוצה לו אנו מספקים באופן שוטף תובנות והנחיות לשיפור הביצועים של האתר ועובדים איתך על יישום ההמלצות שלנו תוך תמיכה טכנית בביצוע השינויים על ידי חברת התוכנה או הצוות הטכני שמפעיל את האתר.
מומחי ניתוח Web Analytics של אג’נט אינטראקטיב חיים ונושמים אינטרנט, ולא פחות חשוב- אוהבים ומבינים אנשים. הניסיון הרב שנצבר עם השנים תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כמו גוגל אנליטיקס , Web Trends ו- Traffic Analyzer, מאפשר למומחים שלנו להגיע לתוצאות ומהר.
סוג השיפורים הנדרש הינו תלוי לקוח – שיפור התוצאות מתבטא בכך שהאתר ייצר יותר לידים (פניות ויצירת קשר, פניות בטלפון), יותר דפים נצפים (הכנסות מפרסום), יותר קניות באתר, יותר הרשמות של גולשים לשירות.
לחץ כאן לסיפורי הצלחה בתחום CRO
עוד על שיפור יחסי המרה באינטרנט
יחס המרה (Conversion Rate) מתייחס לאחד התחומים המתפתחים ביותר בתחום השיווק באינטרנט בשנים האחרונות. עבור בעלי אתרים רבים, אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא כמות הגולשים, סך כניסות מכל ערוץ: גוגל ממומן, גוגל אורגני, אתרים מפנים, כניסות ישירות, כניסות מקמפיינים שאינם גוגל וכניסות מערוצים שיווקיים נוספים כגון ניוזלטר. לכמות הגולשים באתר בהחלט יש חשיבות – בעיקר לאתרים המתפרנסים מהצגת מודעות, אבל זו חשיבות משנית ביחס לפרמטר העיקרי שצריך להנחות כל בעל אתר: הגדרת המטרות של האתר והשגת המטרות האלה בזמן הקצר ביותר ובהשקעה שתניב את הרווחים הגבוהים ביותר.
כל מטרה שהוגדרה באתר, בין אם מדובר באתר תוכן, אתר איקומרס או אתר שיווקי יכולה לעבור טיוב ושיפור תמידיים שיגדילו את ערכו היחסי של כל גולש שנכנס לאתר.
מטרות לדוגמא הניתנות למדידה ולכימות
- אתרי תוכן: לחיצה על פרסומות, הגדלת כמות העמודים הנצפים (כתבות קשורות), העלאת כמות הזמן הממוצע של גולש באתר.
- אתרי איקומרס: העלאת כמות המוצרים הקשורים אליהם נחשף הגולש, הגדלת סל הרכישה הממוצע וכמובן העלאת יחסי ההמרה בין סך הגולשים לכמות המכירות (שיפור ושכלול עגלת הקניות).
- אתרים שיווקים: הגדלת כמות הנרשמים לניוזלטר, העלאת שיעור הגולשים הממלאים טופס ליד, חשיפת הגולשים לשירות חדש.
יחס המרה של Funnel לעומת יחס ההמרה מכלל הגולשים באתר
באמצעות גוגל אנליטיקס ניתן למדוד יחסי המרה של תהליך רכישה למשל באמצעות Funnels שהגדרנו מראש, אשר מציירים משפך ויזואלי בעזרתו ניתן להבין באיזה שלב בתהליך המכירה נוטשים הגולשים את עגלת הקניות. המשפך הוא כלי גנרי למדי ואינו מאפשר חיתוך של הגולשים בלי שנגדיר פרופילים שונים עבור כל קהל יעד אותו נרצה למדוד בנפרד, אבל הוא מספק תמונה כללית על פעילות הגולשים לפני ועד מילוי אחת המטרות (Goals) שהוגדרו באתר.