רשתות פרסום באינטרנט מספקות ערוץ שיווקי נוסף באמצעותו ניתן להגיע למאות בעלי אתרים קטנים ובינוניים בבת אחת ובכך להגדיל באופן משמעותי את החשיפה למותג, למוצר או לשירות שאתם מציעים. התשלום המקובל ברשתות שותפים מבוסס לרוב על מודל CPA – Cost Per Action – כלומר תשלום לפי ביצוע פעולה מסוימת כגון הזמנה באתר שלכם או מילוי טופס ליד.
בארץ יש מספר רשתות שותפים מובילות ובהן Wesell, סקינדו, קליקאון וכמה רשתות נוספות שמאפשרות לבעלי אתרים לנצל את פוטנציאל הרווחיות של האתר שלהם באמצעים נוספים פרט לאדסנס, רשת הפרסום של גוגל.
הקונספט של רשתות פרסום מבוססות שותפים קיים באינטרנט כבר מאמצע שנות התשעים. אחת החברות הראשונות בתחום רשתות השותפים שעדיין מובילה את התחום היא חברת Commission Junction כאשר לצידה קמו בעשור האחרון עשרות חברות פרסום שמציגות פלטפורמות פרסום חדשניות ומותאמות לצרכי הגולשים וביניהן לא מעט חברות ישראליות שמכוונות לשוק הבינלאומי כגון Matomy, אינראקטיב, קנשו ואחרות.
למרות המאמצים של רוב רשתות הפרסום, מודל ה-CPC של רשת הפרסום של גוגל הוא המודל הנפוץ ביותר בשוק באמצעות מוצרים כגון דאבל קליק, אדסנס, Admeld וכלי פרסום נוספים שאינם פועלים במתכונת של אפיליאציה אלא באמצעות מנגנון חלוקת רווחים בין גוגל לבעלי האתרים הקטנים.
אג'נט מציעה שירותי פרסום ברשתות פרסום באינטרנט במודל המתמקד בתוצאות העסקיות מהקמפיינים:
קרא עוד על [internal_link pid="682"]פרסום באינטרנט[/internal_link] ועל [internal_link pid="666"]רשתות שותפים[/internal_link]