גוגל אנליטיקס 360 (Analytics 360 Suite) הוא מוצר הדגל של גוגל לניתוח, בדיקה ושיפור הביצועים של אתרי אינטרנט (ובמידה מסויימת גם אפליקציות). זהו מותר פרימיום בתשלום, שנועד להתחרות עם מוצרים מקבילים דוגמת Adobe Analytics Cloud ואחרים. עבור רוב המוצרים, קיימות גרסאות חינמיות בעלות שימושיות מלאה, פרט למאפיינים נבחרים הזמינים רק למשתמשים בתשלום.
רשימת המוצרים של אנליטיקס 360 כוללת, בין השאר, את הכלים האלו (להם קיימות גם גרסאות חינמיות):
- גוגל אנליטיקס – למדידת תנועה ופרמטרים נוספים באתרי אינטרנט
- גוגל תג מנג'ר (GTM) – להטמעות מורכבות של אנליטיקס ושירותים אחרים ללא עזרת מתכנת
- גוגל אופטימייז – לשיפור ביצועי אתרים תוך ביצוע מבחני A/B או ריבוי אפשרויות (Multivariate)
- דאטה סטודיו – בניית דוחות מורכבים ונאים ויזואלית תוך התממשקות לאנליטיקס, אדוורדס ומקורות נוספים (התממשקות לפייסבוק מצריכה תוסף צד ג' בתשלום בשם Supermetrics)
ההבדלים בין הגרסאות החינמיות לאלה בתשלום לרוב אינם נחוצים למשתמש הרגיל, ואפילו לרוב המשתמשים המתקדמים. באנליטיקס בתשלום, למשל אין דגימת מידע אלא מידע מלא, בעוד שבגוגל אופטימייז בתשלום, ניתן לטרגט קהלים לפי דמוגרפיה, גיל וכו' תוך התממשקות לאנליטיקס.