דף יעודי המתמקד בנושא אחד והמתייחס לתנועת גולשים ממוקדת המתעניינת בפרטים על מוצר או שירות מסוים. מטרת דף נחיתה להניע את הגולשים לפעולה: למלא טופס להירשם לרשימת דיוור, לשלוח מייל עם בקשה להצעת מחיר וכו'. ייחודו בכוחו להגדיל את יחס ההמרה של גולשים ממוקדים שמתעניינים בכם.
- ככל שגולש מוצא בקלות פרטים על הנושא אותו הגדיר (על ידי שימוש במילות מפתח) במנועי חיפוש, ככה יגדל סיכוי ההמרה שלו מגולש משוטט ללקוח. דף נחיתה מרכז אליו תנועת גולשים ממודעות שפרסמתם, מודעות PPC וכו'.
- הסיכוי שגולש שהקליק על מודעה וקיבל מייד פרטים מלאים על הנושא שמעניין אותו יישאר פרטים מזהים ויתקדם בתהליך הרכישה, גדול הרבה יותר מגולש שמודעת PPC הפנתה אותו לדף בית כללי של האתר. גולשים לא מבזבזים זמן. הם מבינים בתוך שניות לאן הגיעו ואם שווה להם להישאר. תקלו עליהם אתה ההחלטות ותפעלו להגדלת יחס המרה על ידי יצירת דפי נחיתה ממוקדים, מנוסחים היטב ותראו בתוך זמן קצר את התוצאות בשטח.
- חשוב מאוד לחזור ולבדוק את יחס ההמרה שנותנים דפי הנחיתה. שינוי כותרת, קיצור טקסט, הוספת צעד שיקדם הנעה של הגולש לפעולה, יתרמו להגדלת יחס ההמרה בזכות דף הנחיתה.