שיפור מתמשך של תוצאות הקמפיין
פריסת מדיה נכונה עבורך
סוכנות דיגיטל מומלצת על ידי גוגל
פרסום בגוגל עם קמפיין PPC
כל בעל אתר מעוניין להפנות לאתר שלו תנועת גולשים איכותית ולקבל את התמורה המקסימלית להשקעה שלו. אג'נט דיגיטל מספקת לך את פתרון השיווק החזק ביותר הקיים כיום – פרסום בגוגל עם קמפיין PPC כולל קמפיין מבוסס פרפורמנס לתשואה מרבית או קמפיין מבוסס חשיפה למותג כולל קמפיינים מסוג רימרקטינג או רימרקטינג דינמי למקסום התוצאות.
קמפיין פרסום PPC (או CPC) במנועי חיפוש בכלל וגוגל בפרט, כאשר הוא מנוהל נכון, הינו כלי רב עוצמה להזרמת תנועת גולשים איכותית לאתר שלך. כשאנחנו אומרים איכותית אנחנו מתכוונים לגולשים שנכנסים לאתר ומבצעים בו את הפעולות שאתה מעוניין שהוא יבצע כגון רכישה או השארת פרטים. כן, אנחנו מדברים על תנועת גולשים שמביאה תוצאות עסקיות טובות יותר מאשר כל מדיום אחר, והדבר נכון היום שבעתיים תודות לכלי פרסום ממוקדים ויעילים במיוחד דוגמת רימרקטינג או רימרקטינג דינמי לגולשים באתר וברשת האתרים של גוגל (GDN), פנייה ליעדים דמוגרפיים ייעודיים לכל קמפיין, שימוש בטכניקות של פרסום בזמן אמת (real time bidding) ועוד שפע של אפשרויות פרסום ממוקדות שמאפשרות לנו להגדיל את הכנסות האתר שלך באינטרנט.
שיווק בגוגל עם מקסימום ROI
האתגר האמיתי שלך כעסק ושלנו כמקצועני פרסום בגוגל הוא לנתח את זרם המידע העצום הזמין באינטרנט, לאתר בתוכו את הפוטנציאל הגלום עבורך, ואת הפוטנציאל הזה לתרגם לתוצאות מעולות.
ניתוח מבריק של המידע לא יעזור כשלא יודעים לתרגם אותו לפעולות. ביצוע פעולות פרסומיות פורצות דרך המבוססות על ניתוח שגוי של המידע- זה בזבוז של זמן.
אנחנו באג'נט מנתחים את המידע המתקבל בגוגל ומתרגמים אותו לתוצאות על בסיס יומיומי כבר שנים. הניסיון שלנו בתחום שיווק באינטרנט , הוא המפתח שלך לניהול קמפיין פרסומי עם ROI מקסימלי.
למה אג'נט דיגיטל?
כי מאז 1996 הצוות שלנו צבר ניסיון עצום בניהול מהלכי פרסום מורכבים בשוק הבינלאומי והמקומי. הניסיון שלנו כולל ניהול תקציבים גדולים בתחומים תחרותיים, בשפות שונות ובמספר מנועי חיפוש במקביל.
כשמדובר בקמפיינים גדולים עם עשרות ומאות אלפי מילים וביטויי מפתח ובעבודה מול מסד נתונים גדול המתעדכן בתדירות גבוהה, הניסיון, הידע והכלים הטכנולוגיים שלנו יחסכו לך זמן, משאבים והרבה מאוד כאב ראש בדרך להשגת תוצאות מעולות.
לאורך השנים פיתחנו מגוון של כלים טכנולוגיים יחודיים לעבודה מול API של גוגל ומנועי חיפוש נוספים. הכלים הללו ייחודיים לנו, הידע והצוות שלנו מאפשרים לנו גם לפתח כלים כאלה בהתאמה אישית עבור כל קמפיין.
אופטימיזציה של קמפיין פרסום
כשמנהלים קמפיין PPC בגוגל אין סוף לאפשרויות. תמיד יש עוד מילת חיפוש, תמיד יש מודעה יותר משכנעת, תמיד יש דף נחיתה יותר יעיל, תמיד יש מנוע חיפוש מקומי שייתן עוד תוצאות.
וזה החוק הבסיסי של קמפיין PPC – תמיד אפשר להפיק יותר.
זו תהיה גם נקודת המוצא שלנו כשננהל את הקמפיין שלך. אנחנו נתחיל ממחקר מילים מקיף ומעמיק שיהוו את הבסיס היציב של הקמפיין. לאורך כל הקמפיין אנחנו נעדכן שוב ושוב את מילות וביטויי המפתח בחיפוש אחר ביטויי הזהב שלך- אלה שמביאים לך מקסימום המרות בעלות הנמוכה ביותר.
לאורך כל הקמפיין נלווה אותך באופן שוטף גם בהטמעת קודים של סטטיסטיקה אצלך באתר וגם בקונפיגורציה של מערכת הסטטיסטיקה במידה ועדיין לא התקנת אחת.
כולם יודעים שניתוח סטטיסטי מדוקדק הוא הסוד הגדול של הקמפיין, מעטים באמת יודעים לבצע ניתוח כזה – ללמוד את המספרים ולמצוא את הפוטנציאל שמסתתר ביניהם. מומחי הסטטיסטיקה שלנו ילוו אותך לאורך כל הקמפיין, ינתחו כל העד וכל שינוי ויאפשרו לך להישאר עם היד על הדופק ולמצות את הפוטנציאל של תקציב הפרסום שלך.
זה הקמפיין שלך
זה הקמפיין שלך, זה התקציב שלך, זה המוצר שלך – אין מישהו שמכיר אותו בעולם יותר טוב ממך. אנחנו אמנם ננהל את הקמפיין בגוגל עבורך, אבל ננהל אותו בשיתוף מלא איתך. מניסיוננו, מעבר למחקרים, סטטיסטיקות, ניתוחים וקונפיגורציות – שיתוף פעולה מלא הוא המרכיב החשוב ביותר להצלחה של קמפיין פרסום בגוגל ושיווק באינטרנט.
עוגת הפרסום בישראל
פרסום בדיגיטל, לרוב משמעו גוגל או פייסבוק. להלן נתונים עדכניים
עוגת הפרסום, נתוני יפעת בקרת פרסום (סיכום 2017)
דיגיטל – 33% (עמד על 16% ב-2014 וגדל באופן עקבי מדי שנה, רוב מיועד לפייסבוק / גוגל)
טלויזיה – 37%
קולנוע – 1%
חוצות – 7%
רדיו – 6%
עיתונים – 16%
פרסום בגוגל כמנוע צמיחה לעסקים
הפרסום בדיגיטל, ובעיקר הפרסום בגוגל ופייסבוק, ממשיך לגדול באופן אסטרונומי בשנים האחרונות. עובדה זו, יחד עם אפשרויות פרסום ממוקדות ויעילות יותר ויותר דוגמת רימרקטינג ורימרקטינג דינמי הופכות את הזירה לכזו שמי שלא נמצא בה, אינו קיים.
קרא עוד על שיטות הפרסום האפקטיביות שאנו מציעים: