הסקת מסקנות ויישומן
מידע חיוני להצלחת האתר שלך
קבל מידע מדויק על האתר
ניתוח אתרים
כלי ניתוח אתרים כגון גוגל אנליטיקס Google Analytics מאפשרים לך להיחשף למידע חיוני להצלחת האתר שלך. הפקת מידע מדויק על האתר, הסקת מסקנות ויישומן ישפר משמעותית את ביצועי האתר ויחסי ההמרה (Conversion Rate), יספק מידע רב ערך על ביצועי קמפיינים ויעזור לך לשפר נקודות חולשה באתר.
כיום, כלי האנאליטיקס מאפשרים "לצבוע" גולשים כך שניתן לקבל מידע מאוד מדוייק על פעולות הגולשים באתר. תוכנות האנאליזה לא עוצרות באינטרנט ומספקות כלי מדידה של התנועה במובייל ובאפליקציות.
המומחים של אג'נט יעזרו לך להפיק את המקסימום מאתר האינטרנט שלך בעזרת ניתוח תנועת גולשים מתקדם הכולל קונפיגורציה, תמיכה טכנית ביישום ברמת האתר, סגמנטציה, יצירת דוחות ייחודיים, חיבור למערכות backoffice/crm, ניתוח, הפקת מסקנות והמלצות לשיפור.
בנית אתר, השקעת זמן וכסף, יש לך תנועת גולשים באתר – מעולה! כעת הגיע הזמן להפיק מכל אלה את המקסימום.
הגולשים האלה, מה אתה באמת יודע עליהם?
מאיפה הם מגיעים אליך, לאן הם הולכים ממך, כמה זמן הם מבלים באתר, איזה דף הכי מעניין אותם, או חשוב יותר – איזה דף הכי מעצבן אותם… הגולשים באתר שלך הם לא נתונים סטטיסטיים, הם בני אדם. הם מתעניינים, מתעצבנים, משתעממים ומתבלבלים בשניה. הדרך היחידה להגיע להבנת האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלך הוא ניתוח מעמיק של תנועת והתנהגות הגולשים אצלך באתר.
מה אנחנו עושים בשבילך?
מומחי ניתוח Web Analytics של אג’נט אינטראקטיב חיים ונושמים אינטרנט, ולא פחות חשוב – אוהבים ומבינים אנשים. הניסיון הרב שנצבר עם השנים תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים כמו גוגל אנליטיקס , גוגל תג מנג'ר וכלים נוספים מאפשר למומחים שלנו להציג בפניך תמונה מלאה של התנהגות הגולשים באתר שלך.
גוגל אנליטיקס (Google Analytics) לשירותך
- איתור נקודות חולשה באתר
- איתור מוקדי כוח באתר או באפליקציה
- מעקב אחר יעילות פעילויות שיווקיות
- שיפור המכירות באמצעות מדידה מתקדמת
- יפור יחסי המרה (Conversion Rate)
- חיבור אוטומטי או ידני למערכות פרסום דוגמת אדוורדס וניתוח מתקדם שלהן
- מדידת כלל פעילויות הגולשים באתר לקבלת תובנות עסקיות
- שילוב מערכות נוספות דוגמת GTM או Optimize מבית גוגל לצורך חיסכון בעלויות וביצוע מבחני A/B, בין השאר
איך אנחנו עושים את זה?
Web Analytics – ניתוח מתודולוגי של עשרות מדדים, המתייחסים לתנועת הגולשים באתר ולתכנים נצפים. מדדים אלה כוללים בין השאר עמודי כניסה לאתר, עמודי נטישה, זמן שהייה ממוצע באתר, כמות דפים נצפים פרק גולש ויחסי נטישה לאחר עמוד אחד (Bounce Rate).
Heuristic Evaluation – סקירה מקיפה של האתר, לצורך איתור כשלים המשפיעים לרעה על פעילות האתר. גורמים שוליים לכאורה, כגון: מיקום לא נכון של לחצנים, תפריט ניווט לא ברור, טקסט “הנעה לפעולה” לא ממוקד, יכולים להיות בעלי השפעה עצומה על רווחיות האתר.
תוכנות Usability – התוכנה “מקליטה” את חווית הגלישה של גולשי האתר, ומאפשרת לצפות ולנתח את פעולות הגולשים בזמן אמת.
סקרים – ביצוע סקרים תקופתיים או קבועים על מנת לקבל משוב מהגולשים באתר. הטמעת מערכות חיצוניות לניהול סקרים, משוב טקסטואלי ודירוג של חוויית המשתמש באתר.
Conversion Rate Optimization
חלק חשוב של הפעילות שלנו לשיפור התוצאות העסקיות של לקוחותינו הוא שיפור מתמיד של יחסי ההמרה באתר – קרא עוד על שירותי CRO