פרסום בפייסבוק
לא משנה מה קהל היעד שלך עושה, אתה יכול להיות בטוח שהוא מדבר על זה בפייסבוק. שירותי הפרסום שלנו ברשת החברתית פייסבוק (Facebook) מאפשרים לך להרחיב את החשיפה למותג שלך מעבר למנועי החיפוש ואתרי התוכן וליהנות מהיתרונות הגדולים של פרסום ברשת החברתית הגדולה בעולם:
- חשיפה יעילה
- קמפיינים מפולחים ומדויקים לפי מגוון רחב במיוחד של פרמטרים דוגמת גיל, מין, תחומי עניין ועוד
- רימרקטינג – היכול להציג מודעות מותאמות לגולשים שביקרו באתר שלך
- מודעות דינמיות (Dynamic Ads) – היכולת להציג פרסומות מותאמות באופן אישי למשתמש שביקר בעמוד מוצר אך לא ביצע רכישה
- הפצה ויראלית של מסרים בידי הגולשים עצמם
- מגע של המותג עם הגולש בסביבה ידידותית
- אינטראקציה פעילה של הגולש עם המותג
- הרחבת הנוכחות של המותג ברשת
- עלות נמוכה לקליק יחסית לגוגל אדוורדס
- פרסום אפקטיבי במיוחד הן בדסקטופ והן במובייל
למה לפרסם בפייסבוק
נכון לתחילת 2018 יש לפייסבוק 2.07 מליארד משתמשים פעילים מכל רחבי העולם, מהם כ-6.8 מיליון גולשים ישראלים. משך הזמן הממוצע של גולש בפייסבוק עומד על כ-20 דקות לכל ביקור. הפרסום הפייסבוק מאפשר לכל מפרסם גם להציג את המודעות באינסטגרם, לה יש 800 מיליון משתמשים ובעתיד הקרוב סביר שיוצגו אפשרויות פרסום כאלה ואחרות גם בוואטסאפ, תוכנת המסרים של פייסבוק לה 1.3 מיליארד משתמשים פעילים. אפשרויות פרסום מתקדמות דוגמת רימרקטינג או מודעות דינמיות מאפשרות לך להגיע ללקוח פוטנציאלי בדיוק בנקודת הזמן בה הוא מתעניין ברכישה.
פייסבוק, דה פקטו, היא הרשת החברתית היחידה במדינה דוגמת ישראל, ובמהלך השנים האחרונות היא שכללה לדרגת אמנות את פלטפורמת הפרסום שלה, שהפכה לאחת האפקטיביות ביותר שיש בעולם.
פרסום במובייל בפייסבוק
נתון נוסף שעשוי לעניין אותך כמפרסם הוא כמות המשתמשים בפייסבוק באמצעות סמארטפונים ומובייל, שנאמדת בימים אלה ביותר ממחצית מסך משתמשי האתר או למעלה ממיליארד בני אדם, כאשר מספר זה גדל באופן עקבי. פייסבוק משדרגת בלי הפסקה את האפליקציה שלה, כולל אינסטגרם, ואת פלטפורמת הפרסום שלה במובייל (כפי שעושה גם גוגל) ומספקת למפרסמים יכולת לפנות ללקוחות פוטנציאליים לפי אינספור פרמטרים במקום ובזמן במתאים להם.
לפצח את מהות הפרסום בפייסבוק
יש כאלה הטוענים כי פרסום בפייסבוק אינו אפקטיבי דיו, בוודאי בהשוואה לפרסום ממוקד בגוגל, יש בכך מידה של אמת – אבל פייסבוק היה ונותר אחד מערוצי הפרסום בעלי האפקטיביות הגדולה ביותר בהשוואה למנועי חיפוש – כל עוד נוקטים באסטרטגיה שיווקית נכונה שלוכדת את תשומת ליבו של הגולש ומעניקה לו תמורה בעבור הלחיצה שלו, בין אם מדובר במבצע, פרס, קופון או כל תמריץ קריאייטיב אחר לביצוע פעולה כלשהי, בייחוד אם היא מתבצעת בתוך עמוד המוצג בפייסבוק ולא באתר של המפרסם. אנחנו באג'נט הצלחנו לפצח את סודות הפרסום המוצלח בפייסבוק ומספקים ללקוחות שלנו על בסיס קבוע קמפיינים שעומדים בכל יחס ROI אותו קובע הלקוח.