ממשק המשתמש משקף את האופן בו חווים המשתמשים את האתר שלך ואת קלות הניווט וההתמצאות בו לפי מטרות האתר המוגדרות. באתר מסחר אלקטרוני, חשיבות ממשק המשתמש גבוהה שבעתיים וקשורה לא רק לתפריטי הניווט השונים אלא גם לעיצוב עגלת הקניות כך שיחס ההמרה שלה יהיה גבוה ככל האפשר.
גם לאפיון חוויית המשתמש יש מטרות מוגדרות, העיקריות שבהן הן יצירת חוויית רכישה נעימה וקלה ככל האפשר תוך שימור הלקוח לאורך הזמן באמצעות חוויה זו. בעידן של ריבוי מכשירים ומגוון אינסופי כמעט של מסכים מכל הגדלים, המשימה של אפיון חוויית משתמש הופכת למורכבת הרבה יותר ודורשת ממעצבי האתר תשומת לב יתרה, הקפדה על פרטים וידע טכני נרחב הנדרש להטמעה נכונה על פי תקני האינטרנט המקובלים.
תהליך אפיון ממשק משתמש וחוויית משתמש
- פגישת יעוץ מקדימה והבנת צרכי הלקוח
- קבלת חומרים ולמידת שפת המותג
- תכנון מקדים של ממשקי UI/UX מותאמים לכל סוג מכשיר או גודל מסך
- משלוח סקיצות גראפיות בהתאם להנחיות שנקבעו מראש
- הטמעת הממשקים בשרתי Dev לבדיקה מול קהל ממוקד
- הטמעה באתר הראשי
- בדיקות ראשוניות והטמעת מבחני A/B לבדיקות יעילות
- הטמעת שיפורים בהתאם לצורך
שיפור וטיוב חוויית עגלת קניות באתרים מבוססי מג'נטו
תהליך הרכישה באתר הוא החלק המשמעותי ביותר באתרי מסחר אלקטרוני, ובהתאם לכך פיתחנו תהליכים ייחודיים לשיפור וטיוב חוויית עגלת הקניות. איתור מוצרים טרם תהליך הרכישה הוא מאפיין חשוב בפני עצמו וקשור באופן ישיר לתהליכי ה-UX וחוויית המשתמש, אולם תהליך שיפור עגלת הקניות מספק לנו אתגרים נוספים שעשויים להעלות את רווחיות של אתרים מבוססי מג'נטו באופן משמעותי.
Funnel Optimization
כחלק מהטמעת ממשק המשתמש, נבצע בנוסף למבחני A/B שיפור מתמיד ביחס ההמרה של הליך המכירה כולו (Funnel) – משלב בחירת המוצר והוספתו לעגלת הקניות ועד עמוד התודה שבסוף התהליך. נבדוק כיצד ניתן להפחית ככל האפשר את יחס הנטישה בין כל שלב ב-funnel, כיצד ניתן להגדיל את כמות המוצרים הנרכשים באתר ונזהה כשלים שיכולים להתגלות בתהליך. Funnel Optimization הוא תהליך מתמשך ומהווה חלק בלתי נפרד מאפיון ותכנון חוויית המשתמש באתר שלך.